سلام دوستان خسته نباشید کم کم داریم به اخر سال نزدیک میشیم و همچنین به امتحانات ترم 2 وااااایهمتون خیلی اضطراب دارین درک میکنم پون خودمم همینطوریم
امیدوارم اگر المپیاد مرحله دوم هم دارید موفق باشید و همچنین سنجش که همین چند روزیش بوده
اگر در مورد درسی سوالی دارید بپرسید من جواب میدم
پ.ن:نگران هم نباشید استرس هم نداشته باشید
با ارزوی موفقیت...ما را در سایت با ارزوی موفقیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104